بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک | بلاگ

بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک

ساخت وبلاگ
خرید سمعک های به صرفه

چه کسی ازاین تکنولوژی سود می برد ؟
علومپزشکی،رفتاری،وبالینی جهش های خرید سمعک حیرت انگیز به جلو را ازاواخر 1990sبه تنهایی ساخته اند,در این زمان هیجان انگیز برای هرکسی شروع حرفهای مرتبط با سلامت است.به دلیل پیشرفت درفنآوری و پژوهش،مراقبت از بهداشت حرفه ای یک فهرست نمایش ها یا ماده شگفت انگیز از ابزار در اختیار خود دارند.دانش بدست آمده ازطریق پژوهش های کاربردی و بنیادی همچنین ممکن می کند سطح بی سابقه ای ازخدمات ومراقبت بالینی را برای شنوایی شناس وکسانی که علاقه مند به اختلالات شنوایی،تعادل،وارتباطات هستند.
یک انفجار در دانش در مورد زیست شناسی گوش به خوبی ارتباط انسانی وجود داشته است.علاوه برفنآوریهای مورد استفاده برای آزمایش و درمان كم شنوایی تا حد زیادی گسترش داده اند اگرچه مشکل شنوایی و ناشنوایی میتواند درهر سنی رخ دهد،به طور فزاینده تمرکز ارزیابی و مراقبت شنوایی بین جمعیت بسیار جوان ویا بزرگتر است.ما می دانیم انچه که مهم است برای کشف کردن كم شنوایی درحد امکان در مراحل اولیه این است که یک بچه می تواند ارتباط مناسب و مهارت های شنوایی را توسعه دهد.غربال گری جهانی نوزادان  در بسیاری از کشور ها حالا یک قانون شده است.غربالگری جهانی شامل تست شنوایی بدون درد وساده،به همه نوزادان برای تعیین کردن اینکه آیا میتوانند صدا را بشنوند.  بدون غربال گری شنوایی نوزاد،مضرات شنوایی ممکن است تشخیص داده نشود تا زمانی که بچه شروع به مشکلات صحبت کردن و شنوایی نکند.در انتهای دیگر این طیف،جمعیت سالخورده با اکثرمردم با عمر طولانی تر، زندگی فعال تر چالش های خاصی برای همه حرفه های مراقبت ازسلامت ارائه شده,و به طورخاص،برای متخصصان شنوایی سنجی بسیار آموزش دیده یک تقاضا بوجود آورده است.و فنآوری های جدید مانند سمعکهای دیجیتال وکاشت حلزون و همچنین برنامه های توانبخشی شنیداری کمک میکنندبیشترو بیشتربه مردم که بطور طبیعی زندگی کنند و زندگی های فعال به خوبی دهه های هفتم،هشتم،ونهم.دادن یک چنین محیط غنی و یکپارچگی دانش , ضروری است که  دانشجویان شنوایی آشنا هستندبا توسعه،آناتومی،فیزیولوژی و پاتولوژی از سیستم دهلیزی وشنوایی و همچنینا رزیابی،توانبخشی،و روانشناسی شنوایی و تعادل.این کتاب فراهم میکند بنیاد پایه علم شنوایی را برای دانشجویان شنواییشناسی و فراهم می کند یک تعادل بین عمق پوشش و توانایی درک برای دانشجو بدون پس زمینه علمي قوی.

منبع:

https://tehransafir.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9

 

بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک خرید سمعک,انواع سمعک,سمعک ,سمعک اتیکن,سمعک استارکی,سمعک اینترتون,سمعک زیمنس,سمعک فوناک,سمعک ویدکس,سمعک یونیترون,...
ما را در سایت بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک دنبال می کنید

نویسنده : دکتر سمعک کلینیک سمعک بازدید : 258 تاريخ : 18 / 6 / 1399 ساعت: 17:03

انواع سمعک ویدکس

مکانیسم مهاری دوم توسط مسیرهای سمعک ویدکس  وابران میانجی گری شده است.این ها همچنین فعال شدند  توسط صدای ورودی،وآنها هردو  تقویت حلزون وپاسخ IHCS را توسط مکانیسم های مختلف مهار می کنند. اظهارداشت به سادگی،مسیرهای وابران میتوانند به عنوان یک کنترل حجم بر روی مجموعهIHC-OHCخدمت کنند،اجازه میدهد تقویت حلزون در حجم کامل برای ورودی های سطح پایین عمل کند،اما کاهش دادن یا خاموش کردن آن در سطوح بالاتر،و مهار کردنIHCS در سطوح جایی که خروجی آنها اشباع شده است.  به عبارت دیگر،گوش طبیعی نیز کمپرسور محدوده دینامیکی وسیعی هست.وقتیکه یک بیمار  كم  شنوایی حسی دارد,او یا برخی از قابلیت شنیدن صداهای فشرده طیف گسترده دینامیکی را از دست میدهد،و سمعک است که میتواند این روند را بازگرداند موفقترو قابلتحمل تر است برای بیمار.درواقع،مسلح به دانش درمورد فیزیولوژی طبیعی به عنوان دانشجوی شنوایی شناسی،شمامیتوانیدپیشبینی کنید که یک بیمار با عدم عملکردیOHCs کم شنوایی بالایی در حدود 30db خواهد داشت. در سطوح بالاتر از 30dbشنوایی بستگی به یکپارچگی کارکردی IHCS دارد،اما اگر آنها هنوز کار میکردنند،بیمار به نسبت نرمالی پاسخ می داد.در ورودی های سطح بالا،با این حال،هر دو آستانه رفلکس آکوستیک و مسیر وابران ممکن است تحت تاثیرقرار بگیرند زیرا هر دو آنها تحریک میشوند توسط ورودی آوران ازIHCS و این ممکن است مضر باشد. بر این اساس،شما میتوانید پیشبینی کنید یک بیمار با كم شنوایی حسی،در مقایسه با شنوایی نرمال،یک محدوده شنوایی کاهش یافته خواهد داشت،قادر به شنیدن صداهای نرم نخواهد بود،اما  بطور پیشرونده  صدای بلندتر نزدیکتر را به طور "طبیعی" خواهد شنید و در برخی موارد، صداهای خیلی بلند را به عنوان صدای بلندتر ازحالت طبیعی گزارش می کنند. این دقیقا چیزی است که از نظر بالینی دیده شده است. برخی از بیماران مبتلا به استخدام حساسیت غیر طبیعی گوشها به صداهای بلند هستند،و این به نام استخدام بیش ازحد نامیده شده است .
نکته این تمرین هست نشان دادن روابط پنهان بین تظاهرات بالینی اختلالات شنوایی و توضیح اصول زیربنایی پایه ها و رویکرد هایشان برای بازسازی آنها. با درک این بنیادها،شنوایی شناسان بهترمیتوانند مشکلات شنوایی را ارزیابی کنند،اعمال استراتژیهای مناسب توانبخشی،و توسعه روشهای جدید برای ارزیابی و درمان افراد مبتلا به  مشکلات شنوایی یا تعادل.این کتاب برخی از پایه ها را فراهم میکند.

منبع: 

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d9%88%db%8c%d8%af%da%a9%d8%b3

 

بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک خرید سمعک,انواع سمعک,سمعک ,سمعک اتیکن,سمعک استارکی,سمعک اینترتون,سمعک زیمنس,سمعک فوناک,سمعک ویدکس,سمعک یونیترون,...
ما را در سایت بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک دنبال می کنید

نویسنده : دکتر سمعک کلینیک سمعک بازدید : 224 تاريخ : 18 / 6 / 1399 ساعت: 17:02

بهترین سمعک زیمنس

این پاسخ توضیح بالینی است.  ما یاد گرفتیم که چرا بیمار نمیتواند انجام دهد وابداع کند استراتژی درمان طراحی شده برای غلبه بر ازدست دادن بیماران.در این مثال،استراتژی موثر است،و WDRC یک جزء مفید ازکمک شنوایی قیمت سمعک زیمنس امروز است.اما بیشتر میتواند باشد با پرسیدن سوالات اضافی اساسی درمورد آموخته مشکلات شنوایی بیماران.چرا او / او در شنیدن صداها نرم با مشکل مواجه است؟صداهای بلند یا حتی بلندتر چگونه میتواند باشد درگوش آسیب دیده وسپس درگوش طبیعی؟چگونه هست دسته صدای ورودی گوش نرمال با بیش از چنین طیف وسیعی از شدت و یا فشار که میتواند درحد 140 دسیبل (db) باشد؟و در نهایت،چه چیزی نادرست هست در گوش بیماران که ممانعت میکند از عملکرد های نرمال؟
درک اساسی از آناتومی و فیزیولوژی شنوایی طبیعی میتواند کمک کندبه ما که درک کنیم هر دو مشکل بیماران و هدف فنآوری مورد استفاده در مداخله (به عنوان مثال،به کمک WDRC).  بنابراین، اولین سوال منطقی این است: چگونه گوش داخلی نرمال بیشتر از چنین طیف دینامیکی وسیعی میشنود ؟بعد از اینکه شما مطالعه این کتاب را تمام کنید،شما میدانید که گیرنده حسی اصلی برای شنوایی سلول های مویی داخلی هستند. همه ی انواع سلول ها درگوش داخلی اعضای"بازیگران حمایت' هستند,اگرچه آنها مهم هستند برای حفظ انرژی برای عبور,برای ارائه مواد شیمیایی و محرکهای مولکولی برای شنیدن،تنها IHCSبه نظرمیرسد مبدل های حسی باشند.
متاسفانه،IHCیک مشکل اساسی دارد: ان میتواند پاسخ الکتریکی بیشتر از محدوده تنها حدود 60دسی بل بدهد،عملا پس از آن،اگر ما تنها با IHCS میشنیدیم،ما نمی توانستیم هرصوت نرمتر از سطح فشار صوتی حدود 30 تا 40 دسیبل (SPL)را بشنویم،وگوشهایمان اشباع میشود  توسط هر صدای بلندتر از حدود 90 تا 100 دسیبلSPL.این بطور نموداری  در پانل وسط شکل 1-1 نشان داده شده است. پس چگونه است که مشکل محدوده دینامیکی توسط گوش داخلی حل شده؟پاسخ این است که گوش داخلی پستانداران استفاده می کند از WDRCخودش.جنبش فعال سلولهای مویی خارجی (OHCs) ،قابل ثبت به عنوان انتشارotoacoustic،فراهم میکند در حدود 30 دسیبل افزایش برای سیگنالهای بسیار سطح پایینی که برای تحریک مستقیم  IHCSبه اندازه کافی قوی نیست.  این فرآیند تقویتʺتقویت کننده حلزونʺنامیده شده است،و جنبش اضافه شده توسط فعالیت OHC ورودی به IHCS را به یک سطح کافی برای تحریک آنها افزایش می دهد. بزرگتر از حدود 30 دسی بل spl، پاسخ مکانیکی  غشایه پایه، تحریک می شود به طور مستقیم توسط انرژی موج صوتی ورودی ، باتلاق های فرایند فعال ، و پاسخ خطی تر است.

منبع:

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%b2%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/

 

بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک خرید سمعک,انواع سمعک,سمعک ,سمعک اتیکن,سمعک استارکی,سمعک اینترتون,سمعک زیمنس,سمعک فوناک,سمعک ویدکس,سمعک یونیترون,...
ما را در سایت بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک دنبال می کنید

نویسنده : دکتر سمعک کلینیک سمعک بازدید : 213 تاريخ : 18 / 6 / 1399 ساعت: 16:58